جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر حمایت نهادهای حوزوی از خبرگزاری حوزه، گفت: ارتباط موثر با این رسانه برای انعکاس بهتر برنامه های نهادهای حوزوی استان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، در دیدار فعالان رسانه ای نهادهای حوزوی با بررسی نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات سیاست گذاری فرهنگی و رسانه ای در ایران، گفت : امروز یکی از نیازهای اصلی در فضای رسانه‌ای کشور مقابله با هجمه های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: امروز ما شاهد موضع گیری های مختلفی در رابطه با موضوعات گوناگون مانند هجمه رسانه های غربی در رابطه با واکسن کرونا هستیم که نیازمند تببین و روشنگری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: رسانه های غربی و معاند به دنبال ضربه زدن به حوزه علمیه از طرق مختلف به خصوص شایعه پراکنی نسبت به بزرگان هستند و رسانه رسمی حوزه به عنوان بازوی حمایتی و جریان ساز رسانه ای به مقابله و شفاف سازی اقدام کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود : ایجاد یک رسانه بومی در سطح استان هرمزگان با توجه به سیاست های فرهنگی و مکمل صداوسیما می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات این استان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان با تاکید بر حمایت نهادهای حوزوی از خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: ارتباط موثر با این رسانه برای انعکاس بهتر برنامه های نهادهای حوزوی استان لازم و ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha