پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیزدهمین

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان اصفهان در بهمن ماه ۹۹ خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان اصفهان برای سیزدهمین سال متوالی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ارتقا و ترویج فرهنگ قرآنی، توجه به سبک زندگی قرآنی در بین طلاب و خانواده آنهاست، گفت: ایجاد انس و الفت در بین خانواده طلاب با محوریت قرآن کریم، ارج نهادن به فعالیت های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی حوزه های علمیه و شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی طلاب به مسؤولین حوزه وجامعه قرآنی از دیگر اهداف این برنامه است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: این دوره از مسابقات روز پنج شنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد و تلاش براین است که با توجه به روند نزولی  آمار کرونایی در استان و اگر شرایط کرونایی دراستان به ما اجازه بدهد مسابقات قرآن را به صورت حضوری برگزار کنیم و درغیر اینصورت آماده برگزاری به صورت مجازی هستیم.

وی ادامه داد: ثبت نام  این دوره از مسابقات از بیستم دی ماه لغایت پنجم بهمن ماه۱۳۹۹  فقط ازطریق سایت معاونت تهذیب و تبلیغ به نشانی www.albayan.ir است.

حجت الاسلام مومنی در باره زمان و مکان برگزاری مسابقات عنوان کرد: بخش  برادران مسابقات (طلاب وفرزندان پسر) برای رشته های شفاهی  روز  پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۹  ازساعت ۷:۳۰ الی ۱۲  در مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه استان اصفهان(چهارراه نقاشی ابتدای خیابان فلسطین کوچه ۱۴) و بخش خواهران مسابقات ویژه (همسران وفرزندان دختر) وخردسالان (پسرودختر) ۴تا۷سال در رشته‌های شفاهی روز  پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۷:۳۰  الی ۱۲  صبح خیابان مسجد سید، خیابان طیب، مدرسه علمیه درب کوشک است.

وی با تاکید براینکه  رشته های کتبی به صورت مجازی در سامانه آزمون مجازی: چهارشنبه  ۱۵ بهمن ماه۱۳۹۹  ساعت۱۱صبح برگزار خواهد شد، اذعان داشت: متسابقین فقط در یک رشته باید ثبت نام کنند، البته همه شرکت کنندگان می توانند به صورت همزمان در رشته تفسیر و یا حفظ موضوعی نیز شرکت کنند. همچنین حائزین رتبه ممتازکشوری (دارای مرحله کشوری) و اول استانی تا یک سال نمی توانند در همان رشته شرکت کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان پیرامون رشته های این دوره از مسابقات گفت: حفظ موضوعی، تفسیر،قرائت و تحقیق، حفظ ، ترتیل، تواشیح، قصص قرآنی ویژه فرزندان طلاب و خطابه قرانی ویژه برادران طلبه و با محوریت زبان های عربی و انگلیسی  است.

لازم به ذکر است، کلیه علاقه مندان به شرکت دراین دوره از مسابقات می توانند به منظور آگاهی از جزییات ثبت نام این دوره از مسابقات به  آدرس اینترنتی www.albayan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha