دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین نستوهی در جلسه مدیران ادارات ارتباطی استان گفت: به دنبال مطالبه خواسته‌های مردم از مسئولان هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی امروز در جلسه با اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال مطالبه خواسته‌های مردم از مسئولان هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی گفت: برخی سازمان‌های متخلف در برابر مطالبه‌گری این ستاد و گروه‌های جهادی تحت نظر آن به ما میگویند برگردید سراغ حجاب و با این موارد کار نداشته باشید.

حجت‌الاسلام و المسلمین نستوهی که در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های زیر مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سخن میگفت، با اعلام این مطلب افزود: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از حقوق عامه و مطالبه‌گری در این راستاست و همچنین امر به معروف و نهی از منکر مسئولان است.

وی افزود: باید اعتراف کرد تاکنون آنگونه که باید و در شان این دو فریضه واجب در قالب‌های تخصصی در ادارات و سازمان‌های کشور فعالیت نکرده ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: این ستاد با راه‌اندازی گروه‌های جهادی متشکل از متخصصان در ۱۶ عرصه همانند محیط زیست، میراث فرهنگی، تخلفات و مفاسد اداری، عفاف و حجاب و ... می‌خواهد با توان خود مردم به مطالبه نیازهای مردم بپردازد.

خاطرنشان میگردد در این جلسه مدیران ارتباطات استان به همفکری در خصوص شیوه های اجرای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های تحت امر خود پرداختند.

در پایان این جلسه احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اعطا گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha