پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کوچه های بنی هاشم

حوزه/ برپایی نمایشگاه جذاب و تماشایی کوچه های بنی هاشم(خانواده فاطمی) به همت گروه تبلیغی جهادی رشد، از گروه های فعال بسیج طلاب و روحانیون قم، بیش از هر چیز تصویرگر غربت فاطمیه(س) است.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در همین باره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود یکصد نفر از اعضای گروه تبلیغی- جهادی رشد اعم از طلاب و روحانیون راوی، خدام، انتظامات و حراست فعالیت دارند که حقیقتاً همه با روحیه بسیجی و جهادی و به عشق خانم حضرت زهرا(س) و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، این نمایشگاه را برپا کرده اند.

وی افزود: این نمایشگاه واقع در مجتمع فرهنگی نور(انتهای بلوار جمهوری اسلامی، میدان امام حسین(ع) است و از پانزدهم دی ماه سال جاری دایر شده و تا بیست و هشتم این ماه از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، پذیرای عموم مردم و خانواده های محترم است.

وی همچنین گفت: بهترین زمان برای بازدید از نمایشگاه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا است چرا که در این بازه ی زمانی، نمایش بسیار جذاب، سوزناک، احساسی و هنرمندانه شهادت حضرت زهرا(س) با حضور بچه های جهادی، هنرمند و متعهد منطقه نیروگاه اجرا می شود.

مسئول برپایی نمایشگاه های کوچه های بنی هاشم ادامه داد: از جمله بخش ها و غرفه های این نمایشگاه، غرفه باغ فدک، غرفه های مربوط به سبک زندگی حضرت زهرا(س)، غرفه ساده زیستی و عبادت حضرت، غرفه مباحث خانه داری فاطمی، بخش مربوط به درب سوخته خانه حضرت فاطمه(س) و همچنین بخش های مرتبط با سردار سلیمانی و سبک زندگی شهداست.

وی یادآور شد: همچنین در بخشی از نمایشگاه، معضلات امروز جامعه به علت دوری از سبک زندگی فاطمی و علوی مورد توجه قرار گرفته، ضمن آن که از آن سو شاخصه های سبک زندگی شهدا که الگویشان امیرالمؤمنین (ع)، فاطمه زهرا(س) و اولاد طاهرین آن ها بوده، مورد تأکید و اهتمام قرار گرفته است.

حجت الاسلام خوئینی همچنین در خاتمه گفت: غرفه مربوط به بقیع، بخش حجاب فاطمی، غرفه کودکان، غرفه کتاب و مباحث فرهنگی از دیگر بخش های جذاب نمایشگاه کوچه های بنی هاشم(خانواده فاطمی) است که امیدواریم خانواده های محترم طی روزهای باقی مانده تا روز شهادت حضرت زهرا(س) از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدمحمدموسوی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام علیکم. ببخشید مزاحم شدم خواستم بگم اردو جهادی نمیبرید بنایی هرکاری باشه بنده حقیر درخدمتم