پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدعلی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام جزایری، به بیان اقدامات و برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز در ایام فاطمیه پرداخت.

حجت‌الاسلام سید علی جزایری، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به بیان توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام‌شده در ایام فاطمیه توسط سازمان فرهنگی شهرداری پرداخت و اظهارداشت: سازمان فرهنگی-اجتماعی شهرداری اهواز به مناسبت ایام فاطمیه برنامه‌های متنوعی را برای شهروندان اهوازی برگزار کرده و در دست اجرا دارد.

وی افزود: برگزاری تئاترهای میدانی، تعزیه سالنی در تالار شهر، مشارکت در فعالیت‌های هیئات و مساجد، تولید آلبوم صوتی مداحی در رثای بی‌بی دوعالم با نام مادرانه، فضاسازی شهری و مشارکت در برنامه‌های تشکل‌ها و مؤسسات فعال در حوزه فرهنگی دختران و... ازجمله اقدامات این سازمان است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، از برگزاری مسابقه «راه فاطمی» در فضای مجازی خبر داد و گفت: مسابقه‌ای مبتنی بر مطالعه حدیث کساء بانام راه فاطمی در فضای مجازی و در صفحه اینستاگرامی سازمان برنامه‌ریزی‌شده و عزیزان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرامی سازمان در این مسابقه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام جزایری، در پایان گفت: تعظیم شعائر الهی از وظایف مسلمانان بوده و امیدواریم با این برنامه‌ها بتوانیم در مسیر تعظیم شعائر الهی گام برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha