شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شاهد

حوزه/ جلسه ستاد شاهد و ایثارگران با هدف معرفی اعضای مجمع طلاب شاهد و ایثار حوزه علمیه و تقدیر از اعضای سابق مجمع برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، پیش از ظهر امروز، اولین جلسه ستاد شاهد و ایثارگران، در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور دکتر احمدی نیا، مدیر کل بنیاد شهید استان و حجت الاسلام باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام مومنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان و اعضای مجمع برگزار شد.

این جلسه به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با هدف معرفی اعضای مجمع طلاب شاهد و ایثار حوزه علمیه استان اصفهان و تقدیر از اعضای سابق مجمع، پیگیری امور تحصیل و خدماتی طلاب شاهد و ایثارگر برگزار شد.

در این جلسه، دکتر احمدی نیا، مدیر کل بنیاد شهید استان ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، از خدمات حوزه و روحانیت به مردم تقدیر کرد.

 در ادامه حجت الاسلام سید حسین مومنی، ضمن تشریح وظایف مجمع و فعالیتهای انجام شده اعضای جدید را معرفی کرد.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلیمن علیرضا باطنی ضمن بیان حدیث پیرامون فضائل حضرت زهرا علیها السلام، و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دغدغه حوزه علمیه نسبت به ثبت و ضبط خاطرات شفاهی طلاب ایثارگر و نیاز فوری به این کار و تهیه مستند در این زمینه اظهار تمایل کرد.

وی بیان کرد: بیشترین درصد شهدا و ایثارگران اقشار مربوط به  قشر حوزه و روحانیت در جنگ تحمیلی می باشد و لذا شایسته است این کار به جد انجام شود.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون  خدمت رسانی بهتر و بیشتر به طلاب شاهد و ایثارگر نقطه نظرات خود را بیان کردند.

گفتنی است حجت الاسلام بیدرام، حجت الاسلام باقری، حجت الاسلام امیری و آقای جعفری و طلبه خواهر فروتن از حوزه علمیه خواهران از اعضای مجمع طلاب شاهد و  ایثارگر استان اصفهان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha