جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر سعید نمکی - وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، مخالفت صریح خود را با بازگشایی مدارس اعلام کرد و تصریح کرد: در حال حاضر مخالف بازگشایی مدارس هستیم. نگرانیم که دوباره با عادی انگاری به تله اردیبهشت و خردادماه بیفتیم

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر سعید نمکی در جلسه شورای ناظرین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، استراتژی وزارت بهداشت در شرایط کنونی را رهگیری خانه به خانه ویروس و شناسایی زودهنگام بیماران اعلام کرد و گفت: بعد از این مرحله به سراغ جمعیت عادی و بدون علائم بیماری خواهیم رفت، اما در شرایط کنونی، اولویت ما، شناسایی بیماران با تست بیشتر و افراد در تماس نزدیک با آنها است. 

وزیر بهداشت همچنین مخالفت صریح خود را با بازگشایی مدارس اعلام کرد و تصریح کرد: در حال حاضر مخالف بازگشایی مدارس هستیم. نگرانیم که دوباره با عادی انگاری به تله اردیبهشت و خردادماه بیفتیم. اگر این بار گرفتار شویم، موج و شدت خیز جدید کرونا در کشور شاید بیشتر باشد و نیروهای ما ممکن است توان و انرژی مقابله چندباره با موجی جدید را نداشته باشند. 

وی بر وسواس مستمر در رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    جناب وزیرشمامخالفیدپس وزیراموزشوپرورش بااجازه چه کسی دستوربازگشایی مدارس راداده !لطفاجلوی بازگشایی مدارس رابگیرید
  • علیپور IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    تکلیف مردم را مشخص کنید بالاخره حرف آخر را وزیر بهداشت میزند یا وزیر آموزش و پرورش؟مگر جان مردم بازیچه است که اسباب تسویه حساب سیاسی و شخصی شده
  • حسینی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    1 0
    معلوم نیست در دولت چه خبر است!!. وزیر آموزش و پرورش بر بازگشایی مدارس اصرار دارد، اما وزیر بهداشت که مرجع اصلی مقابله با کروناست، مخالف شدید بازگشایی مدارس. مسئولان آموزش و پرورش با وجود مخالفت وزیر بهداشت و متخصصان چه اصراری بر حضور دانش آموزان در مدارس دارند؟ چه تضمینی وجود دارد که بچه ها پروتکل ها را رعایت کنند؟. لطفا سلامتی دانش آموزان را با بی تدبیری به خطر نیاندازید.