چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین

 حوزه / رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند آرمان و اهداف شهدا را به نسل جوان جامعه معرفی و آنان را برای ادامه این مسیر تشویق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع وطن، رضا اسدالهی که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، در روستای شیداصفهان استان قزوین برگزار شد گفت: شهدا با نفس خود مبارزه کردند و توانستند با غلبه بر آن و نثار جان خود، در پیشگاه خداوند متعال عزیز و صاحب مقام و منزلت شوند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند آرمان و اهداف شهدا را به نسل جوان جامعه معرفی و آنان را برای ادامه این مسیر تشویق کند، لذا باید از تمام ظرفیت ها برای ترویج بیش از پیش این فرهنگ برجسته و ارزشمند در جامعه به ویژه میان نوجوانان و جوانان بهره گرفت.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین توجه آحاد مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان به وصیت نامه های نورانی شهدا  را ضروری خواند و بیان کرد: وصیت های نامه شهدا گنجینه های ماندگار و ارزشمندی محسوب می شوند که درس ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی، ولایت مداری و ظلم ستیزی را به ما می آموزند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: جوانان برومند انقلاب اسلامی با فداکاری و رشادت‌های خود نگذاشتند ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب اسلامی کاسته شود که این خود سند افتخاری برای کشورمان است.

وی اظهار کرد: شهدا کاری کردند که آثار آن امروز نه تنها در ایران و منطقه، بلکه در تمام دنیا نمایان است و ابرقدرت ها در مقابل اراده این مردم کم آورده اند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: مدافعان حرم و وطن نیز برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آورده اند، پس باید در تمامی لحظات خود را مدیون خانواده این بزرگواران بدانیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: نباید فرهنگ غنی و ناب ایثار و شهادت در کشور فراموش شود، چراکه نسل امروز دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند، بنابراین باید دستاوردهای انقلاب به خوبی برای جوانان تبیین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha