جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه

حوزه/ مرکز تربیت معلم مبلّغ حوزه می تواند ایده پردازی و نوآوری های فرهنگی را پیشنهاد و در دانشگاه اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد محمدی، معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان امروز از مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه در قم بازدید و برای تعامل بیشتر تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضاء رسید.

بر اساس این گزارش: این بازدید به منظور بررسی و ارزیابی روند فعالیت های طلبه معلمان این مرکز در سراسر کشور برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل عبداللهی، مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه به ارائه گزارشی از روند فعالیت های فرهنگی تبلیغی دانش پژوهان این مرکز پرداخت و در ادامه گفت: این مرکز تربیتی می تواند محتوای نظام نامه جامع فرهنگی دانشگاه را تامین کند و طلبه معلمان ما می توانند مشاورین امین برای دانشجویان دانشگاه و خط شکنان جهاد فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار فرهنگی باشند.

وی تاکید کرد: این مرکز حتی می تواند در زمینه مشاوره تخصصی، تغذیه علمی و گفتمان های دینی و نشست های فرهنگی و دینی، انجمن های طلبگی دانشجویی، مناسبت های دینی و انقلابی کمک شایانی به دانشگاه فرهنگیان کند.

دکتر محمدی نیز در ادامه ضمن تقدیر از تاسیس این مرکز و رشد قابل توجهی که تا به امروز در امر تربیتی و تعامل با دانشگاه فرهنگیان داشته است، بر تعامل و همکاری بیشتر با این مرکز تأکید و بیان داشت: به نظر می رسد این مرکز می تواند ایده پردازی و نوآوری های فرهنگی را پیشنهاد و در دانشگاه اجرایی کند.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان ضمن تاکید بر اجرای برخی رشته های تخصصی برای طلاب این مرکز، توسعه مرکز به رشته های علوم پایه و جذب طلاب دارای تحصیلات علوم پایه را خواستار شد.

 در پایان مقرر شد کارگروه مشترکی به منظور بررسی زمینه های همکاری  بیشتر  تشکیل شود و طی یک ماه آینده برنامه های مشترک عملیاتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 0
    سلام و عرض خسته نباشید تیتر می‌زنید انعقاد تفاهم نامه آخر خبر می نویسید برای انعقاد تفاهم‌نامه قرار شد کارگروه مشترکی تشکیل شود معمولا تفاهم نامه با همکاری و تشکیل کارگروه دو طرف برگزار می‌شود و بعد از نهایی شدن انعقاد تفاهم نامه می‌نویسند. در چند خبری که از این مرکز نقل شده هیچ کدام از اخبارشان واقعیت ندارد و در واقع فقط کار اطلاع رسانی است و وجود خارجی ندارد