جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: تمام پایگاه‌ های آمریکا در منطقه زیر آتش موشک های ایران قرار دارند و در صورت هرگونه شیطنت و کار احمقانه، با خاک یکسان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب با بیان این که توانایی نظامی و قدرت موشکی مایه قدرت بوده و ایران اسلامی را در اوج اقتدار قرار داده و سبب بازدارندگی شده است، اظهار داشت: بر اساس تحلیل های اندیشمندان خارجی، آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد، چرا که به ضررش بوده و منافعش را در خطر قرار می دهد.

وی ادامه داد: تمام پایگاه‌ های آمریکا در منطقه زیر آتش موشک های ایران قرار دارند و در صورت هرگونه شیطنت و کار احمقانه، با خاک یکسان خواهند شد.

امام جمعه میاندوآب با بیان این که آمریکا از ترس اینکه رژیم صهیونیستی مورد تهدید کشورهای محور مقاومت قرار نگیرد، جرأت هیچگونه اقدامی علیه ایران را نخواهد داشت، افزود:  متاسفانه برخی رسانه ها حتی یک کلمه در مورد وضعیت آشفته به اصطلاح مهد تمدن، نمی نویسند و هنوز چشم امیدشان به آمریکاست.

وی اضافه کرد: دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال زیرسؤال بردن خدمات نظام و انقلاب اسلامی است. آیا این رسانه ها وضعیت کشور به اصطلاح مهد تمدن را نمی بینند؟

حجت الاسلام حسن زاده گفت: مکر و حیله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خودشان برمی گردد و این قدرت خداوند است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha