شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، از امام جمعه سابق این شهرستان تجلیل کردند

حوزه/ مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، امام جمعه سابق بافق دیدار و از او تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد مدیر، اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق به همراه حجت الاسلام کارگران، عضو هیأت امنای‌ این مدرسه، با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، امام جمعه سابق بافق دیدار کردند.

در این نشست، خانم مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، در طول سالهای خدمت به عنوان امام جمعه و پدری مهربان برای طلاب، خواستار ادامه حمایت از حوزه خواهران شدند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با اشاره به ماجرای استعفا و کسالت خود، به بیان خاطراتی از زمان فعالیت خود پرداخت و گوشه ای از تجربه های خود را بیان کرد.

وی افزود: حمایت بنده از حوزه علمیه خواهران و برادران همچنان ادامه خواهد داشت و تا جایی که در توان باشد پاسخگو بوده و به کارها رسیدگی خواهم کرد.

مؤسس مدرسه علمیه الزهرا|(سلام الله علیها) بافق در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای امام جمعه جدید، گفت: مدیران حوزه علمیه خواهران و برادران برای پیشبرد اهداف حوزه در سطح شهر بسیار زحمت کشیده‌اند و ان شاءالله بیش از پیش شاهد موفقیت های آنها باشیم.

در پایان دیدار به پاس زحمات حجت الاسلام والمسلمین  سلیمانی، لوح یادبودی از طرف مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق به امام جمعه سابق تقدیم و از حمایت‌هایشان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha