جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روضه خانگی فاطمیه اوقاف

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای سوگواره یاس نبوی، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ۹۶۰ روضه سیار و ۸ هزار روضه خانگی در سطح استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام احمدزاده، ظهر امروز در حاشیه آغاز حرکت کاروان های سیار روضه خانگی، در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در روزهای شنبه و یکشنبه، ۹۶۰روضه سیار توسط ۲۵ ماشین ون از محل موقوفات مشهد در نقاط مختلف به ویژه حاشیه شهر اجرا می شود. 

وی افزود: این کاروان ها مزین به نام "بیت الزهرا حاج قاسم سلیمانی" است و شروع اجرای این مراسم ها و حرکت ماشین امروز از جلوی درب اداره کل صورت می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اعلام کرد: ۸ هزار روضه خانگی با همکاری موقوفه مهر فاطمی مشهد و مراکز افق بقاع متبرکه استان خراسان رضوی اجرا می شود.

وی افزود: در این ایام ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیئت ها و مراکز افق از محل موقوفات  و نذورات تهیه و توزیع می شود.

حجت الاسلام احمدزاده گفت: ۱۱۰ کانال در پیام رسان ها، فعالیت های معرفتی با موضوع حضرت زهرا(س) را در فضای مجازی ارائه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha