پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر /نشست بصیرتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که مذاکرات قبلی دلار ۳هزار تومانی را به مرز ۳۰ هزار تومان رساند، گفت: نتیجه مذاکرات قبلی را مردم با تمام وجود حس و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین لازم است مردم مراقب باشند تا با دروغ و تحریف، مذاکرات و وادادگی را پیروزی مطرح نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در نشستی با جمعی از طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور و اینکه در آینده با برگزاری انتخابات روبرو هستیم، خواص دارای نقش بسیار حساس و موثری در جامعه هستند.

وی افزود: اهمیت نقش خواص آنجا مشخص می‌شود که اگر آنها بلغزند دیگر نمی‌توان انتظاری از عوام داشت و لذا این انتظار از خواص وجود دارد که در درجه اول خود از مطالب آگاه باشند و به خوبی درک کنند و سپس به تبیین آن برای مردم بپردازند.

نماینده ولی مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای از جهل مردم و عده‌ای از ترس مردم سو استفاده می‌کنند، گفت: با مقایسه اتفاقات در صدر اسلام با شرایط فعلی و انقلاب اسلامی، مشاهده می‌کنیم که بسیاری از افراد در لباس خودی، سبب ضربه زدن از درون شده‌اند و این تاکیدی است بر لزوم بصیرت در بین خواص.

وی با انتقاد از مطرح شدن مذاکره مجدد با آمریکا، عنوان کرد: دشمن بیرونی و خائنان درونی امروز با ایجاد دوگانگی مختلف از جمله معیشت یا جنگ و معیشت یا مذاکره به دنبال زمینه‌سازی برای مذاکرات مجدد هستند.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که مذاکرات قبلی آنها دلار ۳هزار تومانی را به مرز ۳۰ هزار تومان رساند، گفت: نتیجه مذاکرات قبلی را مردم با تمام وجود حس و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین لازم است مردم مراقب باشند تا با دروغ و تحریف، مذاکرات و وادادگی را پیروزی مطرح نکنند.

وی با گلایه از اینکه بودجه کاملا سیاسی و غیر واقعی بسته شده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه دولت به دنبال اصلاح بودجه نیست و اگر مجلس اقدام به اصلاح آن نکند، با یک بودجه تورم‌زا مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای جلوگیری از رانت بود، مطرح کرد: امروز دولتمردان باید به این سوال پاسخ دهنده که ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست چه کسانی رسیده، چرا که هم تولید کننده با مشکل مواجه است و هم مصرف کننده سودی نبرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha