پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتاب منشور حکمرانی در حکومت اسلامی مطابق با سیره امام علی علیه السلام

حوزه/ جدیدترین اثر نوشتاری مرحوم آیت الله بطحائی گلپایگانی تحت عنوان “منشور حکمرانی در حکومت اسلامی مطابق با سیره امام علی علیه السلام” به همت نشر میزان از چاپ خارج شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جدیدترین اثر نوشتاری آیت الله بطحائی گلپایگانی تحت عنوان “منشور حکمرانی در حکومت اسلامی مطابق با سیره امام علی علیه السلام” به همت نشر میزان از چاپ خارج شد.

بر اساس این گزارش، این اثر در تاریخ ۱۵ دی ۹۸ توسط آن فقید سعید به روح مطهر سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس و شهدای همراهشان هدیه شده است.

گفتنی است، در این نوشته به بیان خصوصیات رهبران الهی و غیرالهی، افضلیت حضرت علی بن ابی طالب امیرالمومنین(ع) و جایگاه آن حضرت نزد رسول گرامی اسلام(ص) از منابع معتبر اهل سنت و نیز ناگزیری جامعه به داشتن رهبر و همچنین نقش علما و دانشمندان در تحکیم حکومت و اصلاح امور و لزوم در دسترس بودن مسئولین جهت ارتباط عموم‌مردم با آن ها پرداخته شده است

همچنین به یکی از مناظرات نویسنده با سعودی های وهابی در سال ۶۵ در مکه پرداخته شده و در نهایت  به تطبیق بینش حکیمانه و ژرف نگرانه امام بر حق و بی نظیر بشریت در خصوص ایران اسلامی و امریکا و انگلیس مکار پرداخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha