جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خادمان حرم

حوزه/ مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اقدامات مختلفی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌ها در حرم مطهر انجام می‌شود که توزیع روزانه بیش از ۳ تا ۴هزار ماسک رایگان بین زوار یکی از مهم‌ترین اقدامات است و همچنین در مبادی تشرف، دستگاه‌های خودکار مایع ضدعفونی مستقر شده است و زائرین می توانند بدون دخالت دست از آن استفاده نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اشرف عبدی طی گفت و گویی تاکید کرد: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب و دستورات تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، خادمان این بارگاه ملکوتی اهتمام ویژه ای دارند تا تمامی خدمات و فعالیت‌های اجرایی را برابر با دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب انجام دهند و امیدواریم همانند گذشته زائران و مجاوران با رعایت فاصله و استفاده از ماسک خادمان خود را در اجرای دستورالعمل‌ها یاری نمایند.

وی اضافه کرد: اقدامات مختلفی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌ها در حرم مطهر انجام می‌شود که توزیع روزانه بیش از ۳ تا ۴هزار ماسک رایگان بین زوّار یکی از مهم‌ترین اقدامات است و همچنین در مبادی تشرف، دستگاه‌های خودکار مایع ضدعفونی مستقر شده است و زائرین می توانند بدون دخالت دست از آن استفاده نمایند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: کالسکه و صندلی چرخدار قبل از ورود به حرم مطهر گند زدایی می شود و همه خودروهای زائربر پس از هر بار استفاده، طی مسیر ضدعفونی می شود.

وی ادامه داد: مهرهای سنگی پس از هر بار استفاده به دقت شست شو می شوند و استفاده از کتب ادعیه به صورت مشترک هم ممنوع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی عنوان کرد: شکر خدا مردم ولایی و غیور قم همیشه در همه صحنه های انقلاب پیشتاز بوده اند و در موضوع مهم رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز همکاری شایسته ای داشته‌اند که وضعیت شهر قم به لحاظ آمار بستری و فوت گواه این مهم است و امیدواریم از این پس نیز بیش از پیش نقش الگویی خود را ایفا کنند. ما به عنوان خادم این مردم شریف قدردان آنها می باشیم و از جوار بانوی کرامت دعاگو و آرزومند سلامتی این مردم فهیم هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha