پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حدائق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حدائق گفت: موسسه امام هادی(ع) کانون انس با فطرت در بلوار چمران بنا نهاده شد که تا امروز ۶۰۰ هزار جلسه مشاوره رایگان به همشهریان توسط کارشناسان حوزوی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، در نشستی با جمعی از مبلغین گروه تبلیغی امیرالمومنین(ع) که در مدرسه منصوریه شیراز برگزار شد، در خصوص اهمیت تبلیغ، اظهار کرد: رسول خدا(ص) در اعزام حضرت علی(ع) به یمن فرموده اند «ای علی به خدا سوگند اگر یک نفر توسط شما با حق و حقیقت با خدا آشنا شود برای شما بهتر است از آنچه که خورشید بر آن می تابد و غروب می کند».

وی در ادامه با تصریح اینکه کار جهادی تبلیغ باید عمومیت پیدا کند، اضافه کرد: در جلسه ای که با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار شد عرض کردم نگاه تبلیغی باید تغییر پیدا کند و روش ما باید همانند روش رسول الله(ص) شود، امیرالمومنین(ع) می فرماید، پیامبر چهره به چهره و خانه به خانه دنبال مردم بود.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز عنوان کرد: دشمن فرصت حضور در مجالس را از بسیاری سلب کرده است، برخی دیگر در مجالس و و مراسمات حضور پیدا نمی کنند و یکی از دلایل آن فضای مجازی است، از این رو حضور چهره به چهره بسیار تاثیرگذار است.

وی بر حضور و مشارکت تبلیغی حضوری در میان مردم تاکید کرد و افزود: روحانیت باید در دسترس مردم باشد، به این معنا که مردم در زمان مشکلات روحانیت را کنار خود ببینند؛ باید نگاه مردمی بودن پررنگ شود که باهمین انگیزه و هدف بنای خیر موسسه امام هادی(ع) کانون انس با فطرت در بلوار چمران بنا نهاده شد که تا امروز ۶۰۰ هزار جلسه مشاوره رایگان به همشهریان توسط کارشناسان حوزوی ارائه شده است 

حجت الاسلام والمسلمین حدائق همچنین به فعالیت های قرارگاه تبلیغی عمارمنصوریه اشاره و خاطرنشان کرد: در پایان هر هفته حدود ۶۰ نفر از مبلغین این حوزه به روستاهای اطراف و مناطق محروم رفته و به تبلیغ دین مبین اسلام می پردازند.

وی گفت: علاوه بر ترویج معارف اهل بیت(ع) مبلغین قرارگاه عمار همچنین اقدام به فعالیت های جهادی در ایام کرونایی از قبیل تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تغسیل اموات کرونایی و مرمت مساجد، حسینیه ها و ساخت سرویس بهداشتی و حمام در روستا ها کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha