جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوید دانایی

حوزه/ نوید دانایی طی یادداشتی اظهار داشت: بارها و بارها و بارها گفته اید و گفته ام و ... که تنها راه درمان کرونا، پیشگیری است و تنها راه پیشگیری زدن ماسک، عدم شرکت در تجمعات و شستشوی دست هاست. اما دریغ و دریغ از گوش شنوای برخی از مسئولین و شهروندان!!

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طی یادداشتی برای همکاران خود نوشت: بارها و بارها و بارها گفته اید و گفته ام و ... که تنها راه درمان کرونا، پیشگیری است و تنها راه پیشگیری زدن ماسک، عدم شرکت در تجمعات و شستشوی دست هاست. اما دریغ و دریغ از گوش شنوای برخی از مسئولین و شهروندان!!

متن یادداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به این شرح است:

دلنوشته ای برای همکارانم

همکاران عزیزم خدمت تک تک شما عزیزان دلم در مراکز بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی عرض خداقوت و خسته نباشید دارم.

می دانم هر یک از شما در حدود یک سال گذشته چقدر تلاش کردید تا هم وطنان و هم استانی هایتان سلامت بمانند و در صورت بیمار شدن، هر چه زودتر به آغوش خانواده شان برگردند. یک سال از کنار خانواده بودن محروم بودید تا قلبی آزرده نشود.

بر دستان پرمهرتان با افتخار بوسه می زنم و به حضور یکایک شما مفتخرم.

می دانم چقدر از عدم رعایت دستورالعمل ها آزرده هستید. تقریبا هر روز به نمایندگی از طرف شما عزیزان از مردم عزیز استان خواهش کردم دستورالعمل ها را رعایت کنند. بارها و بارها و بارها گفته اید و گفته ام و ... که تنها راه درمان کرونا، پیشگیری است و تنها راه پیشگیری زدن ماسک، عدم شرکت در تجمعات و شستشوی دست هاست. اما دریغ و دریغ از گوش شنوای برخی از مسئولین و شهروندان!!

می دانم هر کدام از شما چقدر حرص خوردید و چقدر تذکر دادید. شب،ها را نخوابیدید، روزها را تلاش کردید تا با لطف خداوند متعال احدی از هم استانی هایتان بیمار نشود. چقدر تلاش کردید که یک بیمار به زیر دستگاه تنفس مصنوعی نرود، چقدر برای تامین دارو برای بیمارانتان تلاش کردید. چقدر برای جدا شدن یک بیمار از دستگاه خوشحالی کردید و چقدر با اندوه از دست رفتن یک بیمار گریستید.

همه با هم یکی شدیم تا کسی از بین ما کم نشود. فاصله هامان به ظاهر زیاد شد اما دلهامان به هم نزدیک تر شد.

شما مدافعان سلامت این مردم هستید، رزمندگان دفاع از سلامت جامعه؛ خداوند یار و نگهدار تان باد.

با وجودی که امروز با همت مردم عزیز استان و مسئولین و شما همکاران عزیزم، در شرایط کمترین تعداد بستری بیمار از ۶ ماه قبل در بیمارستان های دانشگاه رسیده ایم؛ اما می خواهم از همه شما تقاضا کنم خود را برای خیز جدید بیماری آماده کنید. از همکاران بهداشتی دانشگاه درخواست دارم با تمام توان بیماریابی کنید و بر اجرای پروتکل ها نظارت نمایید و با متخلفین و ناقضین دستورالعمل ها به شدیدترین شکل ممکن برخورد نمایید؛ حفظ سلامت مردم مهم ترین وظیفه ماست.

از همکاران درمانی دانشگاه درخواست دارم همچون گذشته خود را برای درمان بیماران کاملا آماده و محیا کنید.

از همکاران ستادی و پشتیبان دانشگاه درخواست دارم با تمام توان امکانات و شرایط لازم برای مقابله با خیز جدید بیماری را آماده کنید.

همکاران گرامی و عزیزم متاسفانه خیز چهارم کرونا در راه است و البته با همت شما عزیزان این راه پر امید به لطف خداوند متعال ادامه دارد...

خدمتگزار شما در دانشگاه

دکتر نوید دانائی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha