شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت انعکاس نقش رزمندگان ناجا در دوران دفاع مقدس گفت: امید است جوانانی که امروز وارد نیروی انتظامی می شوند با تأسی از شهدای والا مقام و با روحیه جهادی و انقلابی از جان، مال و ناموس مردم دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین اشتری، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد این بنیاد گفت: بحمدالله عملکرد بنیاد در بحث ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس رضایت بخش است و در این رابطه اهتمام ویژه ای داشته که جا دارد از سردار "کارگر" برادر گرانقدرم تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در خصوص ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس اقدامات مطلوبی انجام داده است ، امیدواریم بتوانیم بعضا برخی از عقب ماندگی ها را در این حوزه جبران کنیم و زحمات رزمندگان در آن دوران و همچنین همکارانمان که در راستای برقراری امنیت در شهرها و مقابله با اشرار و ضدانقلاب  و ... جان خود را نثار کردند، برای نسل جوان به خوبی انعکاس دهیم.

فرمانده ناجا همچنین عنوان کرد: امید است جوانانی که امروز وارد نیروی انتظامی می شوند با تأسی از شهدای والا مقام و با روحیه جهادی و انقلابی از جان، مال و ناموس مردم دفاع کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از ابتدای سال ناجا شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است، تصریح کرد: بنا بود در سال جاری یادواره ای در خور شأن شهدای گرانقدر برگزار شود که متأسفانه این برنامه به دلیل شرایط حساس کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا از طریق ویدئو کنفرانس و یا در سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha