جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فلاحی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره سایه جنگ را دور نکرد بلکه این سلیمانی‌ها بودند که جنگ را از ایران دور کردند، گفت: در حالی که آمریکا از ترس قدرت جمهوری اسلامی آرایش دفاعی گرفته است اما برخی‌ها با دروغ به دنبال آن هستند که مردم را از جنگ بترسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه فامنین با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: تمام تلاش حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار برای آن بود که جامعه دچار انحراف و بدعت نشود و لذا اگر مردم آگاه می‌شدند هیچگاه آن اتفاقات رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه دشمن از صدر اسلام تاکنون مشغول تبلیغات منفی ضد اسلام است، گفت: در شرایط فعل نیز شاهد هستیم که دشمنان با دروغ اقدام به تحریف واقعیت‌ها می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره سایه جنگ را دور نکرد، بلکه این سلیمانی‌ها بودند که جنگ را از ایران دور کردند، اظهار داشت: در حالی که آمریکا از ترس قدرت جمهوری اسلامی آرایش دفاعی گرفته است، اما برخی‌ها با دروغ به دنبال آن هستند که مردم را از جنگ بترسانند.

وی با گلایه از اینکه دولت ۲۷۰ روز کالاها را دپو می‌کند و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آنها را آزاد می‌کند، گفت: امروز لازم است مردم از شرایط موجود آگاه شوند، چرا که در غیر اینصورت بازهم به دروغ مردم را در انتخابات آینده فریب خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی در پاسخ به سؤال یکی از طلاب در زمینه انجام نظارت توسط نمایندگان مجلس، یادآور شد: در کنار نظارتی که نمایندگان مجلس جز وظایف خود به آن عمل می کنند، از همه مردم نیز می خواهیم که هر جا تخلفی دیدند سریعا آن را گزارش کنند تا ما پیگیری کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت ما از مسئولان مشروط بر این است که آنها مشغول خدمت رسانی باشد، در غیر اینصورت با آنها برخورد خواهیم کرد، گفت: تمام تلاش ما در مجلس رفع مشکلات مردم در حوزه اقتصاد، مسکن و معیشت است.

وی در پایان با اشاره به موضوع استیضاح رئیس جمهور، خاطر نشان کرد: بنده این مسئله را امضا کرده‌ام و پای این استیضاح نیز ایستاده‌ایم، البته پیگیر پرونده قضایی نیز هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha