سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
موسسه رفاه مسلمان در بلکبرن، به دانش آموزان مدارس آی‌پد اهدا کرد

حوزه/ موسسه رفاه مسلمان، یک موسسه خیریه اسلامی در شهر بلکبرن، ۲۰ دستگاه آی‌پد را با کمک اهداکنندگان ناشناس برای دانش آموزان ۴ مدرسه خریداری و اهداء کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از lancashiretelegraph، یک نهاد اسلامی با نام موسسه رفاه مسلمان در بلکبرن انگلستان، به دانش آموزان در چهار مدرسه برای تهیه آی‌پد کمک رسانی کرد.

۱۰ تبلت با هزینه ۱۳۰ پوند و ۱۰ دستگاه با هزینه ۱۲۰ پوند از طرف این موسسه خریداری شد و هزینه آن نیز توسط اهداکنندگان ناشناس پرداخت شد.

سپس این آی‌پدهای تهیه شده به مدرسه ابتدایی کاتولیک روم سنت البان، دبستان دایزفیلد و مدرسه زیتون و مدرسه راودتول اولوم تحویل داده شدند و به دانش آموزانی که در دوران کرونا در قرنطینه بودند داده شد.

مولانا حنیف دودوالا مدیر موسسه گفت: بسیار خوشحال کننده بود که بتوانیم با اهدای ۲۰ تبلت به چهار مدرسه عالی در منطقه، حداقل کاری را که می‌توانیم برای جامعه خودمان انجام دهیم. این سخاوت و متفکر بودن چهار اهدا کننده ما بود.

وی افزود: انتخاب اینکه به کدام مدرسه باید اهدا کنیم بسیار دشوار بود ، زیرا همه مدارس ابتدایی ما کار خارق العاده ای انجام می‌دهند. ما سرانجام تصمیم گرفتیم سه مدرسه ابتدایی را که در نزدیکی ما واقع شده‌اند انتخاب کنیم.

او در ادامه گفت: مدرسه زیتون نیز به طور خاص توسط یکی از اهدا کنندگان انتخاب شد. این یک مدرسه عالی است که نتایج شگفت انگیزی را در سراسر کشور به دست می‌آورد. از این رو آرزوی او این بود که به دانش آموزان آن کمک کند که ما به آن احترام گذاشتیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha