پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسجد لندن هر جمعه به کارکنان بیمارستان غذارسانی می‌کند

حوزه/ مسجد شرق لندن اعلام کرد که از این جمعه هر هفته وعده‌های غذای گرم را به کارکنان بیمارستان که در دوران شیوع کرونا با شجاعت و سخت‌کوشی از مردم مراقبت می‌کنند، اهداء می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، اعضای مسجد لندن به منظور تشکر از کارکنان بیمارستان، پزشکان و پرستاران در دوران شیوع کرونا، به اهدای وعده‌های غذای گرم به آن‌ها اقدام می‌کنند. یک مسجد در لندن متعهد شده است که هر روز جمعه به عنوان «تشکر» غذای گرم را به کارکنان بیمارستان محلی تحویل دهد.

مسجد شرق لندن ، همراه با مرکز مسلمانان لندن ، جمعه برای اولین بار بیش از ۱۰۰ وعده غذایی گرم به کارکنان بیمارستان رویال لندن تحویل داد.

این مسجد ، که همچنین خدمات تحویل بانک غذا را برای جامعه محلی فراهم می‌کند ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که وعده‌های غذایی به احترام «سخت کوشی و شجاعت» کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در طی همه گیری اهداء می‌کند.

دلوار  خان، مدیر مسجد جامع شرق لندن در سخنانی گفت: در این اوقات دشوار ، کارکنان بیمارستان ما در نجات جان بسیاری از مردم پیش قدم بوده‌اند.

وی در ادامه افزود: ما آنها را به خاطر سخت کوشی و شجاعتشان ستایش می‌کنیم، آن‌ها برای کمک به دیگران خانواده‌های خود را تنها گذاشته‌اند، و با این روحیه سپاسگزاری می‌خواهیم یک تشکر کوچک از همسایگان دیرینه خود ، بیمارستان رویال لندن نشان دهیم.

گفتنی است به دلیل شیوع کرونا در منطقه محلی در شرق لندن، این مسجد به طور موقت بسته شده است، این در حالی است که دولت به اماکن عبادی اجازه داده با وجود محدودیت‌های گذاشته شده برای کرونا همچنان باز بمانند. و تصمیم برای تعطیل سازی مسجد از سوی خود مسلمانان گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha