چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 939810
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
تصاویر/مراسم افتتاحیه ساختمان مرکز فناوری و رشد و رونمایی از فاز ٢ پلتفرم و دروس مدرسه فقاهت با حضور آیت الله اعرافی و دکتر ستاری

حوزه/ پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری و رشد حوزه علمیه در قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه ساختمان مرکزی فناوری و رشد (حجره نوآوری) افتتاح و در ادامه فاز ٢ پلتفرم پخش زنده دروس مدرسه فقاهت (شرکت صدای بهار) رونمایی و سپس تفاهمنامه تاسیس پردیس خلاقیت و نوآوری جهان اسلام امضاء و در نهایت دکتر ستاری از بخش های مختلف این مرکز بازید کرد.

دکتر جوادی مدیر مدرسه فقاهت در این مراسم اظهارداشت: الان ۶۰ درس از بزرگان و مراجع تقلید در این سامانه به صورت زنده درحال اجرا است که از جمله درس خارج حضرت آیت الله سبحانی است.

مدیر مدرسه فقاهت افزود: درس های علما علاوه بر پخش زنده، آرشیو وصوت و متن این درسها همراه با ایجاد مفاهیم جدید نیز در این سامانه برای استفاده بهینه طلاب هم نگه داری و صورت می گیرد.

وی بیان داشت: در تلاش هستیم تقریر نویسی هم را اضافه کنیم تا به سمت کارهای بزرگتری قدم برداریم.

جوادی اظهار داشت: در این مدت به لحاظ آماری ۳۳۲ درس،  ۶۸ هزار جلسه تقریر نویسی در مدرسه فقاهت صورت گرفته است.

مدیر مدرسه فقاهت گفت: در این عرصه به خوبی توانسته ایم از هوش مصنوعی کمک گیریم و به خوبی هم اثرگذار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha