جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی لقمان‌پور

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: این جشنواره با همکاری نهادهای حوزوی و انقلابی و نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: «نقش حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت»، «نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» و «نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» از محورهای این جشنواره است.

به گفته حجت‌الاسلام لقمان‌پور، بخش‌های پنجگانه جشنواره شامل تألیف و ترجمه کتاب (خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب‌های مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی)، چند رسانه‌ای (کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست)، فیلم و عکس (فیلم داستانی، مستند و عکس) و فیلم‌نامه (بلند و کوتاه) است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ارائه شده تا 20 بهمن ماه به دبیرخانه این جشنواره در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و یا باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان مفید قم (مرکز ویژه نشر آثار روحانیت) ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: به صاحبان آثار برگزیده، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.defafestival.com مراجعه نموده و یا با شماره پیام رسان‌های جشنواره ۰۹۳۷۳۷۹۶۳۵۵ و  ۰۹۰۱۰۹۸۰۵۴۹ در (ایتا، سروش و واتس آپ) در تماس باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha