جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید آیت الله دری نجف آبادی از مرکز آموزش زبان حوزه

حوزه/ رئیس شورای حوزه‌ های علمیه استان مرکزی، با حضور در «مرکز آموزش زبان حوزه های علمیه» در قم با فعالیت های این مرکز آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله درّی نجف آبادی در این بازدید که عصر دیروز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ برگزار شد، با تأکید بر اهمیت زبان آموزی برای طلاب، گفت: حوزه علمیه باید طلابی در تراز بین المللی نیز تربیت کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیشینه اجرایی و آموزشی خود در زمینه تربیت طلاب خارجی ـ مانند فعالیت در مرکز جهانی علوم اسلامی و سازمان مدارس علمیه خارج از کشور که از دل آنها «جامعة المصطفی(ص) العالمیة» متولد شد ـ گفت: هم اکنون نیز برای تربیت طلاب و روحانیونی که پیام اسلام، تشیع، انقلاب، امام و رهبری را به سراسر جهان برسانند در خدمت هستم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بر اهمیت تقویت علمی طلاب نیز تاکید و تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که زبان، یک قالب و ابزار است؛ و آنچه باید در این قالب قرار بگیرد، لازم است که برخاسته از یک بنیه قوی علمی باشد.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان، ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری بین مرکز آموزش زبان حوزه ‌های علمیه و مدارس علمیه استان مرکزی، از مسئولین این مرکز دعوت کرد که برای راه اندازی شعبه مرکز آموزش زبان در آن استان، بازدیدی از امکانات مدارس آن منطقه داشته باشند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی عارف و رحیمی  از مدیران مرکز آموزش زبان حوزه‌های علمیه، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی این مرکز ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha