جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قربانی ، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اهواز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، تحریف کارآمدی نظام در اذهان عمومی است که در این راستا، یکی از محورهای مهم ویژه برنامه های دهه فجر، تبیین کارآمدی نظام و ایجاد امید در جامعه است.

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: هرساله برای برنامه‌ریزی و اجرای مراسمات دهه فجر در استان خوزستان ۲۱ کارگروه تشکیل می‌شود که کار این کارگروه‌ها برنامه‌ریزی، طراحی، اولویت‌بندی و جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر بوده که درنهایت این برنامه‌ها از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد و هر نهاد و سازمانی متولی یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

وی افزود: نکته بسیار مهمی که نباید از آن غافل شویم این است که جهت‌گیری برنامه‌های دهه فجر باید متناسب با شرایط روز باشد؛ از این رو یکی از موضوعات مهمی که باید در دهه فجر امسال به آن توجه کنیم نوع عملکرد دشمن است؛ چراکه دشمنان ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا به هر نحوی به این انقلاب ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، تحریف کارآمدی نظام در اذهان عمومی است که در این راستا، دشمن بعضی مشکلات موجود در کشور را بهانه قرار داده تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و زمینه یاس مردم را از همراهی با انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا یکی از محورهای مهم ویژه برنامه های دهه فجر، تبیین کارآمدی نظام و ایجاد امید در جامعه است.

حجت الاسلام قربانی، در ادامه به شرایط کرونایی کشور اشاره کرد و گفت:  شرایط امسال با شرایط سال‌های قبل به علت وجود بیماری منحوس کرونا تفاوت اساسی دارد؛ لذا در برنامه‌ریزی‌های خودمان این نکته را مدنظر قراردادیم که حتماً در برنامه‌ها و مراسماتی که شکل می‌گیرد تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و برنامه‌های ما با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: نباید وجود بیماری کرونا مانع برگزاری مراسمات دهه فجر شود بلکه باید باقوت پیگیر اجرای برنامه‌های چهل و دومین سالگرد انقلاب باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارگروه‌هایی که مشغول برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های دهه فجر می‌باشند اظهار داشت: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار» می‌باشد.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha