پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کرمانی ها

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کرمانی ها گفت: حقیقتاً طلاب و روحانیون بسیجی در سایه تفکر انقلابی خویش، در خط مقدم خدمت به اسلام و مردم قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عبدالجلیل محمودی طی سخنانی در بازدید مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از  مدرسه علمیه کرمانی ها و پایگاه مقاومت بسیج آن، با تأکید بر این که تفکر و روحیه بسیجی، لازمه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان است، اظهار داشت: با توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، یکی از شاخصه های حوزه علمیه موفق، وجود تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی در آن است و این که سعی کنیم بسیجی وار در خدمت اهداف مقدس اسلام و انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

وی افزود: همه ما سرباز و نوکر امام زمان(عج) و پیروی ولایت فقیه هستیم و افتخارمان در لباس روحانیت این است که نشر دهنده فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و خادم ملت باشیم و حقیقتاً طلاب و روحانیون بسیجی در خط مقدم این خدمت گزاری و مجاهدت قرار دارند.

این مدیر حوزوی همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای برنامه های مؤثر فرهنگی و همچنین برپایی یادواره های شهدا در راستای ترویج روحیه انقلابی و تفکر بسیجی در میان طلاب گفت: یکی از ملاک های موفقیت مدرسه علمیه را نشاط و تحرک ارزشمند در پایگاه بسیج می دانیم و لذا از این قبیل فعالیت ها با قوت حمایت به عمل می آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha