جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 940104
۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
مسجد دوبلین با حکم تخلیه روبرو شده است

حوزه/ مسجد دوبلین که با حکم تخلیه روبرو شده ، در صفحه اینترنتی «گوفاند می» از جامعه اسلامی درخواست کمک مالی ۵۵ هزار یورویی کرده است که تاکنون ۴۸ هزار یورو آن تهیه شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dublingazette، مسجد دوبلین، واقع در پایتخت ایرلند، که با حکم تخلیه روبرو شده از جامعه اسلامی درخواست کمک مالی ۵۵ هزار یورویی از طریق اینترنت کرده است.

مسجد انور مدینه که برای تسویه حساب بدهی‌ها و اجاره به ۵۵ هزار یورو نیاز داشت، از طریق صفحه اینترنتی «گوفاند می» تاکنون ۴۸ هزار یورو جمع آوری کرده و اکنون تقریبا به هدف نهایی خود رسیده است.

بلال آوان ، یکی از اعضای جامعه مسلمانان دوبلین ، آخرین درخواست خود را از نمازگزاران کرده و به خبرنگاران گفت: این اولین جمع آوری کمک های مردمی از طرف مسجد است. من اقدام به جمع آوری کمک مالی کردم زیرا ۵۳۰۰۰ یورو اجاره عقب انداخته است. نهایی مورد نیاز ما نزدیک به ۵۵۰۰۰ یورو است.

وی گفت: صفحه جمع آوری کمک مالی اکنون از ۴۸،۰۰۰ فراتر رفته است ، بنابراین لطفاً برای دستیابی به مبلغ کامل کمک کنید. مسجد قبلاً هرگز درخواست حمایت مالی به صورت علنی نکرده است. مسجد در ابتدا توسط مرحوم حاجی عبدالحمید راه اندازی شد و اکنون پسرش مدیریت آن را بر عهده دارد.

آوان در ادامه افزود: کمک‌های نمازگزاران عادی و سخاوتمند در کمبود هزینه‌های مسجد همیشه کفایت داشتند اما با بسته شدن مسجد در قرنطینه‌های کرونایی، بدیهی است کمک‌های نمازگزاران منظم به شدت کم شده و از اجاره عقب مانده‌ایم.

او خاطرنشان کرد: ما از مردم می‌خواهیم که به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند، دعای شما در خانه یا مسجد شنیده می شود. با اخطار نهایی سه ماهه به مسجد ، ما باید بدهی معوقه را تسویه کنیم ، در غیر این صورت ممکن است با تخلیه مواجه شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha