پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید ابراهیم رئیسی - فرودگاه سمنان

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: هر چه از مشکلات که در استان قابل پیگیری باشد برای رفع آن‌ها تصمیم گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز در بدو ورود به سمنان، در جمع خبرنگاران این استان در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفیقی است که در ایام متعلق به وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره(س) خداوند متعال مرحمت کرد تا در سلسله سفرهای استانی امروز در سمنان باشیم. 

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: به‌دنبال سفری که گروه مقدماتی ۲۵ نفره از همکاران در سطح استان سمنان داشته‌اند، مسائل و مشکلات قضایی و مردمی بررسی شده است، گزارش های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اهرچه از مشکلات که در استان سمنان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به تقدیم ۳ هزار شهید استان سمنان، یاد رزمندگان و ایثارگران این استان را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: از آن جهت که سفرهای ما باید همراه با رعایت مسائل بهداشتی باشد، ناراحتیم و احساس خسران می کنیم از این جهت که نمی‌توانیم خدمت همه مردم عزیز استان سمنان و همکاران اداری و قضایی باشیم و در نشست‌ها و اجتماعات مردمی حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قصد داشتیم با فرهیختگان، دانشگاهیان، طلاب و افاضل حوزه علمیه دیدار داشته باشیم که به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان انجام آن وجود ندارد، گفت: امیدواریم ویروس منحوس کرونا هر چه سریعتر نه فقط از مردم ایران و امت اسلام بلکه از جامعه بشریت دور شود. 

رئیس قوه قضائیه دیدار با مدیران عالی استان در شورای اداری، دیدار با همکاران اداری و قضایی و همچنین شرکت در جلسه شورای قضایی استان را از جمله برنامه های سفر به استان سمنان عنوان کرد و گفت:  امیدواریم این سفر پربرکت و همراه با تصمیم سازی ها و تصمیم گیری هایی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و همکاران قضایی استان سمنان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha