سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

حوزه/ آئین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان و سایر علما و فضلای حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آئین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، و جمعی از اساتید، طلاب و کادر مدرسه امام خمینی(ره) اهواز در مسجد اعظم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به آیه ۱۰۶ سوره بقره «مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا ۗ أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَیٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ»، اظهار داشت: تبادل یکی از سنت‌های خداست؛ الحمدالله هر دو عزیزی که امروز تودیع و معارفه می‌شوند از اساتید بزرگواری هستند که همه شما آن‌ها را می‌شناسید و می‌دانید که منبع فیضی هم برای طلاب و هم برای خود مدرسه امام خمینی هستند.

وی افزود: خدا را شاکریم که این مدرسه به دستان پربرکت آیت‌الله موسوی جزایری از ابتدای شروع انقلاب اسلامی پایه‌ریزی شده و در طول عمر مبارکش که حدود ۴۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد همواره هم برای این استان و هم برای کل کشور منبع خیروبرکت بوده است و همه این‌ها از عنایات و توجهاتی است که خداوند نسبت به آیت‌الله موسوی جزایری داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، خاطرنشان کرد: امروز به برکت همت بلند و اخلاص و خدمات شایسته آیت‌الله موسوی جزایری استان خوزستان از یک ثبات، دین‌مداری، انقلابی گری، و ویژگی‌های ممتازی که ایشان دنبال می‌کرد برخوردار است و ما از خداوند به خاطر نعمت وجود ایشان سپاس گذاریم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، مدیر سابق مدرسه امام خمینی(ره) اهواز ابراز داشت: بنده از ابتدای طلبگی تابه‌حال در محضر آیت‌الله موسوی جزایری بوده و از برکات وجود ایشان فیض بردم؛ از ایشان بابت اعتمادشان به بنده در طول ۶ سالی که مدیریت مدرسه امام خمینی(ره) را به بنده محول کرده بودند سپاسگزارم و اعلام می‌کنم از این به بعد نیز در خدمت ایشان هستم.

در بخش پایانی این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: اولین مدرسه‌ای که بنده در استان خوزستان تأسیس کردم مدرسه امام خمینی بوده و این مدرسه برای تمام مدارس علمیه یک الگو است؛ لذا نباید ضعفی در آن وجود داشته باشد که در همین راستا از حجت‌الاسلام گلزار می‌خواهم که نظارت و مراقبت دقیقی از این مدرسه داشته باشد.

وی افزود: حجت‌الاسلام گلزار، یک وزنه علمی در استان خوزستان هستند و به مدارج عالی علمی نائل شده‌ و بنده از اینکه ایشان قبول کردند مدیریت مدرسه امام خمینی(ره) را به دست بگیرند بسیار خوشحال شدم؛ چراکه مدیر یک مدرسه تأثیرات زیادی بر مجموعه‌ای که تحت امر او هستند خواهد گذاشت.  

در پایان این مراسم، آیت‌الله موسوی جزایری ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام قربانی، حکم مدیریت مدرسه امام خمینی را به حجت‌الاسلام مقداد گلزار تقدیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha