جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عباس گلرو

حوزه/ نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای عدالت در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به عنوان یک نسخه اساسی برای پیشرفت کشور برای مرحله آینده در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، عباس گلرو، در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور رئیس قوه قضائیه و به میزبانی سالن جلسات اداره کل دادگستری استان سمنان، اظهار داشت: آیت الله رئیسی ، یار صدیق رهبری و یاور مظلومان و مردم محروم هستند .

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته اول بقاء، دوام و اقتدار هر نظام سیاسی و حکومتی در سرمایه ملی است سرمایه ملی تعاریف و اصطلاحات مختلفی دارد و مهم ترین سرمایه ملی، اعتبار حاکمیتی و اعتماد مردمی و نظامی است.

وی با بیان اینکه حضور رئیس قوه قضائیه در استان، موجب امید و شادمانی است و سفرهایی از این دست اعتبار و اعتماد عمومی را تقویت می کند، افزود: اجرای عدالت در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری  بعنوان یک نسخه اساسی برای پیشرفت کشور برای مرحله آینده در نظر گرفته شده است.

گلرو با بیان اینکه با حضور آیت الله رئیسی در جامعه ، علاوه بر توجه به کاستی ها و ضعف ها، اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تقویت می شود، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی با قدرت حرکت کند و دولتها و حکومتها و حاکمیت ها و همه ارگان‌ و دستگاه‌ها کار را برای مردم راحت کنند.

وی با بیان اینکه برای بی اثر کردن تحریم باید تلاش بکنیم و از تحریم در واقع پلی برای آینده بسازیم، افزود: همانگونه که استاندار سمنان نیز عنوان کرد، امیدواریم با پیگیری ریاست قوه قضائیه، کاروانسرای میدان سعدی آزاد و ان‌شاءالله فضایی باز در مرکز شهر ایجاد گردد و احیای دادسرای مهدی‌شهر بعنوان یکی از مطالبات مردمی و تکمیل ساختمان دادگستری سرخه پیگیری شود .

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با واحدهای تولیدی، توسط مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه تاکید شد که واحدهای تولیدی باید حفاظت شود .

وی افزود: دانشگاه فرزانگان آخرین دانشگاه مانده واحد خواهران است که تجمیع شدن آن برخلاف برنامه ششم توسعه ، بخش ششم ماده ۲۸ است‌ ، هرگونه طرح اجرایی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha