چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حدائق

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: فردی که نماینده مجلس، شورای شهر و رئیس جمهور می شود باید در برابر مردم و روحانیت پاسخ گو باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مسجدالزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به موضوع انتخابات، اظهار کرد: مردم نیز توقع دارند همانطور که روحانیت از گذشته تا کنون راهنمای آنان بوده این مسیر را اکنون نیز ادامه دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم از روحانیت انتظار دارند که آنان را در انتخاب فرد شایسته، آگاه کنند تا بلاتکلیف نباشند، همچنین باید از افرادی که انتخاب می شوند مطالبه خواهی صورت گیرد.

مسئول مدارس علمیه منصوریه، خاتم الانبیا(ص) و مولی الموحدین(ع) شیراز تصریح کرد: فردی که نماینده مجلس، شورای شهر و رئیس جمهور می شود باید در برابر مردم و روحانیت پاسخ گو باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در خصوص انتخابات مصداقی ورود پیدا نکنیم. باید این موضوع را مشخص کرد که جامعه روحانیت به چه نظر در انتخاب فرد شایسته و ولایت مدار رسیده است تا مردم تکلیف خود را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق با اشاره به ضرورت فراگیری احکام شرعی مردم، افزود: روحانیت باید احکام و مسائل شرعی مردم را بازگو کند، چراکه ممکن است برخی از مردم هنور مسائل شرعی را ندانند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس در پایان ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه تبلیغ گفت: باید طلاب را در زمینه تبلیغ بیش از پیش توانمند کرد که بحمدالله در همین راستا، مدرسه علمیه منصوریه قرارگاه تبلیغی عمار را راه اندازی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha