سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ دومین نشست تخصصی کمسیون آموزش اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم

حوزه/ مهمترین هدف برگزاری پیش اجلاسیه، بحث و بررسی در مورد موضوع خاصی بوده که در این اجلاسیه بحث آموزش در فضای مجازی مورد توجه برگزار کنندگان اجلاسیه قرار گرفته است.

به گزارش  خبرنگارخبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام کاویانی در دومین نشست پیش اجلاسیه اساتید سطح یک حوزه علمیه قم که در سالن مرحوم آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه، برگزار شد، با بیان این که برگزاری این نوع سلسله جلسات با حضور اساتید و ارائه نظرات برای بهتر برگزار شدن اجلاسیه اساتید و رفع مشکلات امری لازم است، گفت: مهمترین هدف برگزاری پیش اجلاسیه، بحث و بررسی در مورد موضوع خاصی بوده که در این اجلاسیه بحث آموزش در فضای مجازی مورد توجه برگزار کنندگان اجلاسیه قرار گرفته است.

مسئول امور مدارس سطح یک قم افزود: در حال حاضر چند کارگروه مختلف آموزش، پژوهش  و تهذیب تشکیل و به ارائه نظرات خود پرداختند. در تلاش هستیم جدای از قرائت بیانیه، در روز همایش از نظرات اساتید در برنامه ریزی آموزشی و تهذیبی و ... استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر آموزش حوزه وارد فضای مجازی شده است و در تلاش هستیم در ادامه هم از این فضا برای توسعه امر آموزش و شکوفا شدن خلاقیت و شناسایی نوآوری ها و ارتقای دانش نهایت استفاده را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نوروزی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    مسئول مدارس سطح یک حاج اقای عباسی است