چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند مهم و نقشه راه پیشرفت کشور است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: برای تحقق عملی بیانیه گام دوم باید وارد عمل شد و گفتمان سازی کرد و از دیگران مطالبه گری کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان یک دستور العمل جامع تلقی کنند و بر اساس آن عمل نمایند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف باعث افزایش عزت و سربلندی ایران اسلامی در سطح جهانی شده و جهانیان به ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی به خوبی معترف هستند.

وی ادامه داد: دشمن امروز در فکر به زمین زدن انقلاب و مردم را تحت فشار قرار دادن است، این درحالی است که مردم ایران با هدایت های رهبر معظم انقلاب، هوشمندی و بصیرت ایستادگی می کنند و مشت محکمی به دهان آنها می کوبند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند مهم و نقشه راه پیشرفت کشور است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تدوین شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی، تکیه برتوان داخلی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مهمترین راهکارهای مقابله با تحریم های آمریکا و غرب است.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha