جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه یزد

حوزه/ سیزدهمین همایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه های علمیه، ۱۵ بهمن ماه ۹۹ همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور آیت الله حسینی بوشهری، در سالن اجتماعات مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدابراهیم فاطمی نسب، دبیر همایش تجلیل از نخبگان یزدی حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در یزد از برگزاری مراسم تکریم طلاب ممتاز یزدی همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در مدینه العلم کاظمیه خبر داد.  

دبیر همایش تجلیل از نخبگان یزدی حوزه های علمیه ادامه داد: با لطف پروردگار متعال و عنایات خاصه اهل بیت علیهم السلام، سیزدهمین همایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه های علمیه در ۱۵ بهمن ماه ۹۹ همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و شخصیت های برجسته علمی و دینی، در سالن اجتماعات مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار می گردد.

وی ادامه داد: بحمدالله طلاب و فضلای یزدی دارای سابقه عالی و  درخشان علمی و اخلاقی در کشور هستند که این امتیاز باعث شده تا هر سال همایش تجلیل از ممتازین توسط دفتر آیت الله حاج سیدمحمدکاظم مدرسی در راستای تکریم عالم و تجلیل از مقام علم و اخلاق برگزار گردد.

دبیر همایش تجلیل از نخبگان یزدی حوزه های علمیه با اشاره به این که از ماه ها قبل، به روش های مختلف از جمله پیامک و فضای مجازی در رابطه با همایش، ثبت نام انجام می شود، ادامه داد: طلاب محترم  با ورود به سامانه و تکمیل مراحل ثبت نام، برای شرکت در همایش نام نویسی کرده اند و کارگروه ویژه ای به بررسی دقیق مدارک ارائه شده پرداخته و نتایج برگزیدگان را پس از جمع بندی و نهایی شدن، اعلام می کند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان این که معدل، متأهل یا مجرد بودن، نوشتن پایان نامه، مدرک مراکز تخصصی، حفظ قرآن و ... ملاک امتیاز بندی و پذیرش بوده است، اظهار داشت: اسامی ممتازین و نخبگان در سایت smodaresi.ir  قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط خاص جامعه به علت فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا و به جهت رعایت شیوه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، امکان حضور تمام طلاب ممتاز در همایش وجود ندارد، لذا طلاب ممتاز به صورت محدود و با رعایت کامل شیوه های بهداشتی در همایش حضور یافته و به دلیل محدودیت وقت و عدم امکان اهدای جوایز به همه ممتازین در مراسم، چند نفر از طلاب به نمایندگی از ممتازین در جایگاه حاضر شده و هدیه خود را دریافت می کنند و بقیه ممتازین نیز بعد از مراسم با مراجعه به مکان مشخص شده، نسبت به دریافت هدیه اقدام می کنند.

دبیرهمایش تجلیل از نخبگان یزدی حوزه های علمیه در پایان خاطر نشان کرد: لازم می دانم از همه تلاشگران عرصه علم و ادب، مدیران و اساتید که موجبات رشد و تعالی و شکوفایی طلاب را فراهم می نمایند نماینده  ولی فقیه در یزد، نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان، مدیر حوزه علمیه یزد و طلاب عزیز تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha