سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بازدید

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص در عرصه های تبلیغ حضوری و فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فعالیت های این نهاد حوزوی را به ویژه در عرصه تربیت طلاب و مبلغان و تولید پژوهش ها، خوب و مؤثر دانست.

وی بر استفاده از ظرفیت طلاب خارجی جامعة المصطفی العالمیه تأکید کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی برای توسعه بیشتر فعالیت‌های تبلیغی مناسب است که از ظرفیت طلاب خارجی جامعة المصطفی العالمیه نیز بهره بیشتری ببرد و آموزش های تخصصی تبلیغ و مهارت های تبلیغی را با همکاری معاونت فرهنگی جامعة المصطفی در اختیار طلاب علاقه‌مند در این نهاد حوزوی قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، فعالیت های نوین و تبلیغ در فضای مجازی و دستاوردهای پژوهشی و نشر و آثار بوستان کتاب و کتب جدید دفتر تبلیغات اسلامی را خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص در عرصه های تبلیغ حضوری و فضای مجازی است و این حجم از دستاوردها در یک نمایشگاه قابل انعکاس و بازدید نیست و نیازمند زمان بیشتری برای بازدید می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha