سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: متولیان فرهنگی با ارائه برنامه های غنی فرهنگی، فرهنگ انتظار را برای مردم تبیین کنند، چراکه شناخت حضرت امام زمان (عج) برای تقویت معرفت دینی و باورهای مذهبی در جامعه بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز با حضور در برنامه «وقت است که باز آیی» سیمای مرکز قزوین، به مسئله مهدویت پرداخت وگفت: در جامعه اسلامی همه تلاش ها باید زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) باشد و بر این اساس نیز اقدام شود، چراکه اندیشه مهدویت به سبب داشتن ویژگی منحصر به فرد یکی از توانمندترین عوامل رشد جامعه دینی است و گسترش این فرهنگ نورانی سبب  رشد و بالندگی هرچه بیشتر جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت امروز در جامعه اسلامی بسیار ضروری است و  آشناسازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان با آرمان ها، ارزش ها و باور های بنیادین فرهنگ والای مهدوی، زمینه ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: امروز چشم همه مردم دنیا به دنبال منجی است که در این راستا باید برای معرفی هرچه بیشتر امام زمان (عج)  به جهانیان قدم های جدی تری برداریم.

وی ادامه داد: متولیان فرهنگی با ارائه برنامه های غنی فرهنگی، فرهنگ انتظار را برای مردم تبیین کنند، چراکه شناخت حضرت امام زمان (عج) برای تقویت معرفت دینی و باورهای مذهبی در جامعه بسیار مهم است.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: باید به وظایف منتظران واقعی آن حضرت عمل کنیم و با شناسایی آسیب های این حوزه، در مسیر انتظار حرکت نماییم.

امام جمعه بویین زهرا گفت: مقوله مهدویت، حکومت عدل جهانی را به دنبال دارد و به مبارزه و به مقابله با ستمگران پرداخته و با ظالمان مقابله خواهد کرد.

.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha