سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 940455
۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
محمد حسین همتی نژاد مدیر خانه مطبوعات استان قم

حوزه/ محمد حسین همتی نژاد با اکثریت آراء به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات استان قم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در جلسه امروز اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، محمد حسین همتی نژاد با اکثریت آراء به عنوان مدیر جدید این خانه انتخاب شد.

بر اساس این گزارش: انتخاب مدیرخانه مطبوعات در چندین جلسه قبلی هیات مدیره این نهاد صنفی و مطبوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و پیشنهادات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با نظر اکثریت یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیر خانه انتخاب شد.

شایان ذکر است: محمد حسین همتی نژاد، نویسنده، خبرنگار و مستندساز ، فعالیت حرفه ای رسانه ای خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود. صاحب امتیازی سایت تحلیلی خبری ۵۹۸ و مدیر مسئولی آن تا سال ۱۳۹۴، مدیر مسئول سایت اطلاع رسانی خبرقم، مدیریت کانون رسانه ای روایت مقاومت و همچنین همکاری رسانه ای با رسانه های برتر کشوری و کارگردانی و تهیه کنندگی چندین فیلم مستند از مهمترین بخش های فعالیت رسانه ای وی در حوزه رسانه می باشد.

کسب مقام برترین رسانه آنلاین استانی در سطح کشور در رتبه بندی معاونت مطبوعاتی در سال ۱۳۹۶ (سایت خبرقم)، کسب مقام مستند برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت (مستند برای نبل برای الزهرا)، برگزیده نخستین یادواره رسانه ای مکتب سلیمانی و کسب چندین رتبه در جشنواره های مختلف مطبوعاتی و جشنواره‌ ابوذر، عضو هیات رسانه ای ایران در سفر به سوریه در سال ۱۳۹۰ و تالیف و گردآوری پنج جلد کتاب در حوزه انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های وی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha