سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراسم کاروان نمادین

حوزه/ جلسه کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از تهران، یوسف تاجیک اسماعیلی، مسئول کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) دهه فجر ورامین صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط کرونا اظهار داشت: در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و همچنین امسال بیست و پنجمین سالی است که در شهرستان ورامین به طور متناوب در روز ۱۲ بهمن ماه کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) با همان سبک و سیاق سال ۵۷ راه اندازی می گردد.

وی ادامه داد: مسیر حرکت این کاروان از امامزاده طاهر و مطهر(ع)  در خیرآباد به سمت شهر ورامین و در مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین پایان خواهد یافت.

تاجیک اسماعیلی با بیان ساعت شروع حرکت این کاروان گفت: ساعت شروع این مراسم مطابق زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران در ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ می باشد. ساعت شروع حرکت کاروان از ساعت ۹:۳۳ آغاز خواهد شد و پیش بینی ما این است که حدود ۲۵ کیلومتر طی مسیر خواهیم داشت. سعی شده  که در خیابان های شهر ورامین با پخش سرودهای انقلابی و حماسی اوایل انقلاب، یاد و خاطره این روز تاریخی را زنده نماییم.

مسئول کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) دهه فجر ورامین با اشاره به شرایط کرونایی، اظهار کرد: متاسفانه با تعطیلی مدارس در شرایط ویژه امسال استقبال دانش آموزان و دانشجویان از این کاروان میسر نیست ولی پیش بینی ما این است که در ۲۵ کیلومتر مسیر بازدید اگر در هر متر یک نفر بیننده از این کاروان باشند ما ۲۵ هزار نفر بیننده خواهیم داشت. امیدواریم که هر چه زوتر این بیماری از کشور ما و دنیا ریشه کن شود تا کارها و و برگزاری مراسم به روال قبل برگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha