چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عرفانی دبیر شورای حوزه علمیع قزوین

حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: دفاع از حریم ولایت و رهبری، ویژگی برجسته مرحوم آیت الله مصباح یزدی بود و الگویی بی بدیل برای تمامی اقشار جامعه بویژه خدمتگزاران نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر عرفانی، صبح امروز در جمع مدیران ومعاونین مدارس علمیه استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی، گفت:  ایشان مبارزی نستوه و خستگی ناپذیر بودند و در دوره رژیم طاغوت سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

وی با تاکید بر این که آیت‌الله مصباح یزدی را یاوری صدیق برای نظام، امام و رهبری معظم انقلاب بودند، اظهار کرد: حضور خالصانه آن معلم اخلاق در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی از بدو نهضت امام خمینی(ره) تا آخرین لحظات عمر شریف، الگویی بی بدیل برای تمامی اقشار جامعه بویژه خدمتگزاران نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

دبیر شورای حوزه حوزه علمیه استان قزوین تبعیت از ولایت فقیه و اعتقاد عمیق‌شان به اصول انقلاب را از دیگر ویژگی‌های آیت الله مصباح یزدی دانست و افزود: تربیت نیروهای شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهداف این عالم ربانی و مجاهد بصیر و انقلابی در حوزه های علمیه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با قدردانی از توجه نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای حوزه علمیه قزوین نسبت به حوزه علمیه استان، خاطرنشان کرد: حمایت های نماینده حضرت آقا در استان از حوزه علمیه جای تقدیر و خداقوت دارد و باید بیش از پیش از این سرمایه معنوی به نحو مطلوب استفاده نماییم.

دبیر شورای حوزه علمیه قزوین همچنین از مدیران و اساتید مدارس علمیه استان به خاطر تلاش ها در جهت ارتقای سطح آموزشی و تهذیبی  طلاب تقدیر کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha