پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: با توجه به قوانین و مقررات قانونی و شرعی ضمن ترویج و نشر فرهنگ وقف و معرفی بقاع متبرکه با زبان هنر آماده حمایت فعالیت تربیتی، هنری و انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، امروز در جلسه ای با مدیر جدید حوزه هنری قزوین گفت: فرهنگ وقف را می توان با زبان هنر برای مردم بیشتر بیان کرد که در این عرصه بسیار اثرگزار است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: وقف دارای آثار و برکات دنیوی و اخروی است که نسل‌های امروز و حتی آیندگان از آن بهره‌مند خواهند شد، بنابراین باید همه با هم در ترویج این سنت حسنه نهایت تلاش را انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروز ما در تهاجم حوزه فرهنگی دشمنان دین اسلام  قرار گرفته ایم و مهمترین ابزار و روش مواجهه با این تهدیدات هم بهره برداری از سلاح هنر است.

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد:  وقف متکی به مردم است و با وجود تنگناهای مالی هرگز متوقف نشده و به عنوان سنت حسنه جاری در جامعه ترویج داشته است..

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین ادامه داد: ما باید در این موضوع سرمایه‌گذاری کنیم و برای اینکار ضرورت دارد که نیروهای جوان وارد این عرصه شوند

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: با توجه به قوانین و مقررات قانونی و شرعی ضمن ترویج و نشر فرهنگ وقف و معرفی بقاع متبرکه با زبان هنر آماده حمایت فعالیت تربیتی، هنری و انقلابی هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha