شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نصرت‌الله لطفی کاشانی

حوزه/ شعار ۲۲ بهمن امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار است» و راهپیمایی به صورت نمادین، ترکیبی از خودرو و موتور در کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نصرت الله لطفی در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر که در سالن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد بر اهمیت برگزاری جشن در آستانه پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن با حضور و مشارکت ۲۴ کارگروه استان تأکید کرد و گفت: اهمیت این مسئله زمانی بیشتر می شود که ۲۲ بهمن امسال دارای ویژگی هایی چون ولادت حضرت زهرا(س) و میلاد امام راحل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که به دلیل شرایط کرونایی و هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور، راهپیمایی فیزیکی نخواهیم داشت، گفت: اما به دلیل اهمیت مسئله این راهپیمایی به صورت نمادین ترکیبی از خودرویی و موتوری در کشور و به خصوص در شهر قم، شهری که انقلاب از آن پایه ریزی شده است، انجام خواهد گرفت.

وی با بیان این که شعار ۲۲ بهمن امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است»، ادامه داد: این حضور ترکیبی راهپیمایی خودرویی و موتوری که متشکل از آحاد ملت است، پاسخ دندان شکنی به توطئه دشمنان خواهد بود. 

 لطفی با بیان این که این راهپیمای نمادین خودرویی و موتوری نشان از حضور همه مردم از پیرو و جوان است،  اظهار داشت: اما در قم تلاش همه دستگاه ها در روزها ۱۲ و ۱۶ بهمن این است که ویژه برنامه هایی برای پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این برنامه در حرم  حضرت معصومه و به صورت نمادین در میدان روح الله برگزار خواهد شد، چرا که ما معتقدیم قیام انقلاب از خانه امام راحل در قم پی ریزی شد و با حضور با شکوه مردم به سرانجام رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    همه جا باز و محدودیت ها کم شد به 22 بهمن رسید شد خودرویی اونم در خیابان که میشه راحت فاصله گذاری کرد