پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هاشمی

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: ما امروز سخت نیازمند عزم و اراده هایی از جنس شهید سردار سلیمانی برای دفاع از انقلاب اسلامی و حل مشکلات کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی، رئیس شورای سیاست گذاری همایش «فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم»، شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال گذشته همایش فلسفه سیاسی انقلاب و گام دوم برای نخستین بار آغاز شد که مجموعه های مختلف فرهنگی به تاسی این همایش بعد از آن اقداماتی را انجام دادند.

وی بیان کرد: همواره خدامحوری در مشی حضرت امام راحل موج می زد، ما هم باید در لحظه لحظه امور خود، این خدامحوری را مدنظر داشته باشیم.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده ۴۴۰برنامه برای دهه فجر امسال طراحی شده است، گفت: ۴۰ برنامه ویژه است که از آن جمله می توان به همایش فلسفه سیاسی انقلاب و گام دوم اشاره کرد.

وی افزود: اگر فلسفه سیاسی انقلاب به درستی تبیین شود، اراده ها تقویت می شود و جنس اراده ها از جنس اراده شهید سلیمانی شده و نظام به سمت اهداف ورسالتهاش پرشتاب حرکت می کند.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به اینکه نمونه بارز جزم عزم برای دفاع از انقلاب اسلامی شهید سپهبد سلیمانی است، عنوان کرد:  ما امروز سخت نیازمند عزم و اراده هایی از جنس شهید سردار سلیمانی برای دفاع از انقلاب اسلامی و حل مشکلات کشور هستیم.

وی تاکید کرد: افرادی که حاکمیت انقلاب اسلامی را با دیگر حاکمیت های جهان مقایسه می کنند، آگاه باشند روح حاکم براین انقلاب بسیار متفاوت از سایر حاکمیت ها است.

حجت الاسلام هاشمی ابراز کرد: انقلاب در عرصه ای که خدا حذف شده قصد دارد انسان را به عالم والا وصل کند؛ دشمنان می دانند که ایده ها وآموزه های انقلاب فرامرزی است وایدئولوژیک جمهوری اسلامی طومار سکولاریسیم و لیبرالیسم را در هم می پیچد، لذا برای خنثی کردن این ایدئولوژیک فتنه های مختلف ایجاد کردند.

رئیس شورای سیاست گذاری همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی  تصریح کرد: اگر در حوزه هایی از کشور، لنگ می زنیم و مجموعه ای موجبات نارضایتی اجتماع را فراهم می کند به این دلیل است که فلسفه سیاسی انقلاب به درستی درک نشده است.

وی اظهار کرد: اگر متولیان امور اقتصادی کشور فلسفه سیاسی انقلاب را به درستی می دانستند، ما قطعا این مشکلات را نداشتیم.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه بشر به دنبال آن است که همه ابعاد خود را شکوفا کند، عنوان کرد: روح سکولاریسم و بی دینی و مدرنیته نمی تواند بشر را به دنبال آرامشی که هست، برساند.

وی ادامه داد: علت دشمنی ها علیه نظام این است که نمی خواهند این نظام اسلامی در دنیا پررنگ بشود، مدرنیته به ابعادی از هستی انسان بی توجه است و فقط به ابعاد مادی انسان توجه می کند.

رئیس شورای سیاست گذاری همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل فتح بابی برای اتصال انسان به وحی و هدف غایی بشر است.

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: رجوع به دین نکته ای است که در قرن ۲۱ در حال وقوع است، همایش فلسفه سیاسی انقلاب و گام دوم روشنکنده عمق استراتژیک اهداف امام راحل هست.

وی اذعان کرد: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان، هرخانه ای به یک سنگر تبدیل شود؛ امروز هدف این است خانه های ما با برنامه های فرهنگی سنگری مقابل تهاجم ناجوانمردانه دشمن باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha