سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نساج

حوزه/ طلاب مدینة العلم کاظمیه یزد می توانند از محتوای غنی آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها استفاده کنند.

حجت الاسلام امید نساج دره، معاون آموزش مدینه العلم کاظمیه یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه در یزد، از امکان بهره مندی طلاب کاظمیه از دروس سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه، افزود: سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها، گنجینه ای غنی از محتوای آموزشی در اختیار این مدرسه قرار می دهد که طلاب می توانند بر اساس دروس ارائه شده، درخواست شرکت در هر یک از دوره ها را داشته باشند.

حجت الاسلام نساج ضمن قدردانی از همکاری حجت الاسلام حرزاده رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان یزد، گفت: در این سامانه بیش از ۲۶۰ عنوان درسی از معارف علوم انسانی، مهارت های اجتماعی، هنر و رسانه ، فرهنگ و سیاست ارائه شده که توسط اساتید برجسته کشور تدریس گردیده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه امکانات برای ارتقای کیفیت آموزشی و علمی طلاب، اظهار کرد: اکثریت دروس این سامانه به صورت جامع و کامل و در عین حال خلاصه و بدون حاشیه پردازی توسط اساتید ارائه شده است؛ از مباحثی چون سواد رسانه ای و مهارت های ارتباطی گرفته تا مباحثی مانند انسان شناسی، معاد شناسی، انقلاب اسلامی و شبهات اعتقادی؛ لذا یک مجموعه ای غنی و بسیار قابل استفاده است.

معاون آموزش مدینة العلم کاظمیه یزد اظهار امیدواری کرد: بتوان از این سامانه جهت برگزاری دوره ها و مسابقات متعدد فرهنگی استفاده کرد؛ همچنین ممکن است با تصویب کارگروه های علمی مدرسه و تأیید مدیریت حوزه استان، برخی از دروس این سامانه به عنوان تکمله برخی از دروس حوزه و به عنوان فعالیت کلاسی برای طلاب در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha