جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

حوزه/ در مراسمی از حجت الاسلام اصلانی فرمانده سابق پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه تکریم و حجت الاسلام کریمی رنجبر به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم و معرفی فرمانده جدید پایگاه بسیج  شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده رئیس حوزه ریاست مرکز مدیریت و حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم و اعضای شورای پایگاه،  امروز صبح در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در این مراسم در سخنانی ایام الله دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین المللی و جهانی مورد توجه قرار داد و گفت: امروز پیش بینی حضرت امام (ره) از صدور انقلاب به وقوع پیوسته است، از جمله آن، روحیه بسیجی است که ما آن را در کشورهایی مثل عراق، لبنان، یمن می بینیم.

وی با بیان این که این روحیه بسیجی باعث شده که قاتل شهید سلیمانی حتی زمانی که مشغول گلف بازی است با وحشت به سر ببرد، افزود: صهیونیست ها از ترس روحیه بسیجی حزب الله لبنان در وحشت هستند، اما آنان در کنار مرزهای اشغالی به راحتی رو در روی صهیونیست ها ایستاده اند.

رئیس حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه با بیان این که الگویی که شیخ زکزاکی از روحیه بسیجی حضرت امام(ره) گرفت توانست جمعیت میلیونی شیعی در نیجریه تشکیل دهد و دشمن امروز از این روحیه به وحشت افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده بسیج را مدرسه عشق دانست و تاکید کرد: باید لحظه به لحظه نعمت هایی که به برکت خون هزاران بسیجی به دست آمده است را قدر بدانیم.

وی بیان داشت: انتظاری که امروز از بسیج وجود دارد این است که باید جریان ساز باشد و یک الگوی رفتاری، گفتاری و کرداری از او ظهور و بروز کند که تا به امروز همین گونه بوده است.

در ادامه حجت الاسلام امیرزاده نیز در سخنانی گفت: شورای پایگاه شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه  را هیئت اندیشه ورز می دانم و نظرات این شورا می تواند در تمامی پایگاه های مدارس علمیه قم تاثیرگذار باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با بیان این که در بحث مبارزه با کرونا بیش از ۲۰ هزار طلبه بسیجی و جهادی پای کار آمدند که رهبر معظم انقلاب نیز از آنان تقدیر کردند، افزود: با توجه به بازدیدی که از مدارس علمیه دارم، برنامه های خوبی در پایگاه های بسیج در حال اجرا است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۳۲۰نشست بصیرتی در مدارس علمیه برگزار کردیم و اعتقاد ما بر این است که رویکرد اول بسیج طلاب، علم است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام اصلانی فرمانده سابق پایگاه شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها، گفت: هر وقت پای خدمت در عرصه های مختلف در کشور در میان بوده بسیجیان بی منت به میدان آمده اند و خدمت رسانی کرده اند.

وی افزود: پایگاه شهدای روحانی، مادر همه پایگاه های بسیج در حوزه علمیه است و فعالیت های خوبی در سال گذشته انجام شد، و قطعا با حضور حجت الاسلام کریمی که فردی پرتلاش‌ و جهادی است در آینده شاهد طرح ها و برنامه های خوبی خواهیم بود.

حجت الاسلام کریمی فرمانده جدید پایگاه شهدای روحانی نیز ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از فعالیت های فرمانده قبلی پایگاه، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود ارائه نمود و گفت: باید تلاش کنیم فضای تدین،‌ ولایتمداری و ولایت پذیری و انقلابی گری را  میان کارمندان و بسیجیان تقویت نماییم که ثمره آن در کل کشور نمایان خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: بیش از ۱۸ عنوان برنامه برای دهه فجر برنامه ریزی شده است و تلاش داریم مراسم  ایام الله دهه امسال را هرچه با شکوهتر از سال های قبل برگزار نماییم.

در ادامه برخی از اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی به نظرات و دیدگاه های خود را در مسائل مختلف بیان کردند.

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم، حکم حجت الاسلام کریمی رنجبر به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه به وی اعطاء و از خدمات حجت الاسلام اصلانی فرمانده سابق این پایگاه بسیج، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha