جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مبلغین اعزامی دهه فجر به روستاها در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: غفلت از بیان دستاوردهای دهه فجر انقلاب اسلامی، میدان دادن به جریان تحریف برای دخل و تصرف باب میل خود و انحراف در فلسفه قیام حضرت امام(ره) در اذهان نسل جوان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز صبح در جلسه مبلغین اعزامی دهه فجر به روستاها، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: شما مبلغین سفیران پیام انقلاب اسلامی و ناشران تفکر الهی امامین انقلاب در میان مردم نجیب و وفادار به نظام اسلامی هستید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: رهبری حکیم همان مسیر حضرت امام(ره) را با جدیت و صلابت ادامه می دهد، لکن برخی دست اندرکاران از توجه به مردم و انجام وظیفه غفلت می کنند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: انفعال برخی دستگاه های فرهنگی در راستای عملی شدن بیانیه گام دوم قابل توجیه نیست و تقویت و گسترش روحیه انقلابی در مدیران و ترویج مدیریت جهادی بر اساس معیارها و اهداف امامین انقلاب باید فرا گیر شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: آغوش سازمان تبلیغات اسلامی برای انجام امور طلاب واجد شرایط و استقرار در مناطق محروم، روستاهای دور دست و فاقد روحانی به روی تمامی حافظان و ناشران مکتب اهل بیت(ع) باز بوده و وظیفه ای جز تبلیغ دین و دفاع از انقلاب و مردم نداریم.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: مکلفیم در جنگ نرم و غرش توپخانه رسانه ای دشمنان قسم خورده و ناجوانمردی جریان تحریف، دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل تدبیر حکیمانه امامین انقلاب و همراهی مردم با صلابت است را به گوش نسل جوان برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha