جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ تفاهم نامه همکاری فعالیت های قرآنی و فرهنگی بین حوزه علمیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منعقد می شود .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حوزه علمیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند در برنامه ریزی و اجرای برنامه های قرآنی در مدارس قرآنی استان فعالیت مشترک داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه مبلغان و روحانیون حوزه علمیه اسان لرستان آمادگی خود را برای حضور در مدارس قرآنی اعلام می کنند، افزود: در این خصوص تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه و ارشاد منعقد خواهد شد تا برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس منسجم و هدفمند باشد.

وی با اشاره به اینکه برای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی، حوزویان همیشه در صحنه انجام رسالت دینی و فرهنگی هستند، خاطر نشان کرد: مبلغان در رشته های علوم قرآنی از جمله  روخوانی، روان خوانی، تجوید، تفسیر و حفظ قرآن کریم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری مستمر خواهند داشت .

فتایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه گفت: از انعقاد تفاهم نامه گسترش علوم قرآنی بین حوزه علمیه و ارشاد اسلامی استقبال خواهیم کرد و در این خصوص برنامه ریزی عای لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha