جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصطفی توکلیان - سمنان

حوزه/ مدیرکل صدا و سیما مرکز سمنان گفت: ۲۳ عنوان برنامه در بخش صدا، ۲۰ عنوان برنامه در بخش سیما به اضافه ۷۲ بخش خبری به مناسبت دهه فجر از صدا و سیما سمنان پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان، در جمع خبرنگاران، تشریح برنامه‌های چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه‌هایی به مناسبت دهه فجر پخش می‌شود ابراز داشت: در حوزه صدا ۲۳ عنوان برنامه در ۱۹۵ قسمت به مدت زمان در مجموع  ۷ هزار و ۶۰۵ دقیقه پخش می‌شود.

وی افزود: همچنین در حوزه‌ی سیما ۲۰ عنوان برنامه در ۱۴۴ قسمت به مدت زمان در مجموع هفت هزار و ۲۰۰ دقیقه پخش می‌شود که ۲ هزار و  ۲۰۰ دقیقه از این برنامه‌ها تولید صدا و سیمای مرکز سمنان و پنج هزار دقیقه به صورت تامین برنامه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه تمامی بخش های خبری به دهه فجر و انقلاب می‌پردازند گفت: ۳۶ بخش خبری در سیما و ۳۶ بخش خبری در صدا و یک ویژه برنامه خبری در خصوص دستاوردهای نظام در استان سمنان پخش می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه سیما گفت: برنامه پلاک ۴۲، برنامه‌ گفتمان،  برنامه رویداد با موضوع دهه فجر، سه برنامه با موضوعات فرهنگی و خانوادگی، برنامه زیر یک سقف، برنامه شیرین‌بیان، برنامه عطر آدینه به مناسبت ۲۲ بهمن،  بچه ها سلام برای کودکان، پخش برنامه‌ جزر و مد ویژه جوانان و نوجوانان، برنامه تازه شو، پخش بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل، برنامه قرارگاه ایمان، سریال نفس و پخش مستندهایی با موضوع‌هایی پیرامون انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های سیمای مرکز سمنان است.

حجت‌الاسلام توکلیان با اشاره به ارتباط سیمای سمنان با شبکه های سراسری در روز ۲۲ بهمن ادامه داد: پوشش زنده راهپیمایی موتوری در استان سمنان ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به برنامه‌های حوزه صدای مرکز سمنان به مناسبت دهه فجر گفت: برنامه رادیو که شما باشید ویژه‌برنامه ۲۲ بهمن است، پخش برنامه های طبق روال مانند صبح بخیر قومس، رادیو کنار هم،  نگاه امروز جامعه فردا و شب‌های نقره‌ای با موضوع دهه فجر، پخش ۱۲ قسمت برنامه صدای انقلاب،  برنامه مثل مروارید برای نوجوانان، برنامه زنده باد کودکی ویژه کودکان، پخش ۱۰ قسمت کتاب انقلاب که به تاریخ انقلاب اسلامی در استان سمنان می‌پردازد،  برگزاری ۲ مسابقه رادیویی در ایام دهه فجر، پخش مستند میدان امام، برنامه پیام روز، برنامه مردم و مسئولین، برنامه انقلاب بر پرده نقره ای،  رادیو نما و پخش نمایش رادیویی ۱۰ قسمتی تولید صدای مرکز سمنان از جمله برنامه‌های حوزه صدا است.

وی بیان کرد: در حوزه خبر نیز برنامه های خبری در حوزه صدا و سیما در بخش‌های خبری استان سمنان و کشور پخش و دستاوردهای انقلاب اسلامی بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام توکلیان گفت: در بخش فضای مجازی، ویژه برنامه های حوزه صدا و سیما به صورت پادکست تولید عکس و پوستر تبدیل به محتوای فضای مجازی می‌شود و همچنین تولید نماهنگ ویژه دهه فجر از عکس‌های بایگانی شده حضور مردم سمنان در راهپیمایی‌های انقلاب اسلامی از برنامه‌های فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌هایی نیز به موضوع تولد حضرت زهرا (س) می‌پردازد بیان کرد: در دهه فجر هر روز یک فیلم سینمایی از صدا و سیمای مرکز سمنان پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه تبیین دستاوردها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی و معرفی آن به مردم از وظایف مهم رسانه ملی است گفت: بیشتر مستندها،  برنامه ها و گفت و گوهای صدا و سیمای مرکز سمنان به مناسبت دهه فجر،  در حوزه تبیین انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha