پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عکس

نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) پیامی صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، پیامی صادر کرد .

متن پیام به این شرح است:

سیزدهم جمادی‌ الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با تربیت با وفاترین فرزند یعنی قمر بنی هاشم و جان نثاری آن در دفاع از امامت و ولایت در مصائب سخت و دشوار در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش بردباری نمود و در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

افتخار نام‌گذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گران‌قدری که با پیروی از این بانوی عظیم الشأن با برخورداری از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزندان و همسران عزیز خویش را نثار نمودند و با افتخار به جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را  به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه نمودند.

به یقین شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و مقاومت بانوان سرافرازی است که اسوه‌های رشادت و دلاوری را در دامن پاک خود پرورانده و امروز منش و رفتار آنان سرلوحه بانوان جامعه اسلامی است.

اینجانب در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) ضمن تکریم مقام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای گران‌قدر و گرامیداشت شأن و منزلت آنان بویژه مادران و همسران شهدای استان لرستان، از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان والامقام را درخواست می‌نمایم.

 سید احمد رضا شاهرخی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha