پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با فرماندهی انتظامی استان

حوزه/ سردار حسنی گفت: سمنان از امن ترین استان‌های کشور است و یکی از مؤلفه‌های مهم در امنیت این استان مردم خوب و قدرشناس و همراه این استان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار عبدالله حسنی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، به میزبانی دفتر فرماندهی انتظامی استان سمنان، اظهار داشت: از ارتباطات با مراکز علمی به ویژه مراکز معنوی نظیر حوزه‌های علمیه بسیار خوشحالیم و از آن استقبال می کنیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: حفظ امنیت مردم به عهده ماست و برای ما مهم است و هر جا که احساس شود با حضور ما به امنیت پایدار جامعه و کشور کمک می شود، در آنجا حضور می‌یابیم.

وی افزود:  برپایه تلاش بی وقفه فرزندان غیور ملت شریف ایران در نیروی انتظامی این استان و تعامل با دستگاه‌های اجرایی در راستای امنیت و مهم تر از آن مشارکت خوب مردمی، استان سمنان از امن ترین استان‌های کشور است و یکی از مؤلفه‌های مهم در امنیت این استان مردم خوب و قدرشناس و همراه این استان است.

سردار حسنی خاطر نشان کرد: استان سمنان، استان خوبی است اما این خوب بودن را باید حفظ کرد، در مسئولیت‌های مختلف هر کسی اگر مسئولیت خودش را درست انجام بدهد، کار فرهنگی و این خوب بودن‌ها تقویت می شود.

وی افزود: در هرجا که بتوانیم با همکاری حوزه‌های علمیه در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و سیاست‌های ناجا گام برداریم، ما آماده هستیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یکی از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، تبلور پلیس مقتدر و مهربان است که نیروی انتظامی آن را سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار داده و ضمن خدمت رسانی گسترده به مردم، تعامل نزدیک و قوی نیز بین جامعه و ناجا برقرار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha