جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد از عضویت اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان در بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه در یزد، جلسه پایگاه بسیج اساتید و مبلغین یزد با حضور مدیر حوزه علمیه استان و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد و فرمانده پایگاه اساتید و مبلغین ضمن خوش آمدگویی، اجرای برنامه های بسیج را جزء اولویت های حوزه علمیه یزد دانست.

وی ادامه داد: از برنامه های پایگاه بسیج اساتید در دهه مبارک فجر امسال، دعوت از آیت الله مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری برای سخنرانیدر جمع طلاب و روحانیون است.

 حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه پایگاه اساتید و نخبگان حوزه علمیه یزد در حال حاضر ۱۸۷ عضو دارد، افزود: برگزاری آموزش نظامی ۲ ماهه (برگ سبز تکمیلی) از مهم ترین برنامه هایی است که می بایست سازمان بسیج طلاب و روحانیون آن را فراهم و اجرایی کند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام قره چاهی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر حوزه علمیه استان و فرمانده پایگاه اساتید و مبلغین و فعالیت ها و همکاری های صورت گرفته، به بیان بخشی از فعالیت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون در چند ماه گذشته از جمله برگزاری منبر صلواتی، کارگاه هادیان سیاسی، ثبت گروه های جهادی در پایگاه های زیرمجموعه، هیئت اندیشه ورز و ... پرداخت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ادامه داد: از مهمترین برنامه های سازمان، سرکشی مداوم از وضعیت پایگاه های زیرمجموعه  و همچنین عضوگیری و پیگیری وضعیت پرونده طلاب و روحانیون است که با توجه به سامانه جدید ثبت اطلاعات بسیجیان، این کار ضروری است.

وی ادامه داد: تشکیل گروه جهادی و اعزام کاروان های تبلیغی برای ارتباط مستمر با مردم و متن جامعه توسط پایگاه اساتید و مبلغان امری مهم و ضروری است که امیدواریم با پیگیری مدیر محترم حوزه علمیه استان، این امر میسر گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha